Wsparcie logistyczne
Zrobimy to za ciebie!
Zakup śmigłowca wiąże się z zapewnieniem maszynie hangaru, lądowiska, paliwa, ubezpieczenia, pilota, mechanika, serwisu itp. Wszystko to wydaje się bardzo zawiłe, lecz nie musi tak być. Na życzenie Klienta przeprowadzimy cały proces zabezpieczenia logistycznego zakupionego helikoptera. Podzielimy się z Państwem swoim doświadczeniem, co pozwoli uniknąć najczęściej popełnianych błędów i niedopatrzeń.
W ramach naszych usług właścicielom śmigłowców oferujemy kompleksową, profesjonalną obsługę techniczną, która prowadzona jest terminowo przez licencjonowanych mechaników lotniczych. O planowanych i wymaganych pracach serwisowych informujemy Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem i przygotowujemy je tak, by przebiegały jak najszybciej. Prowadzimy dokumentację, dopełniamy wszelkich formalności w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, zarządzamy Ciągłą Zdatnością do Lotu.
Nowym nabywcom służymy pomocą przed i w trakcie zakupu maszyny, sprawdzamy jej sprawność, parametry, stan techniczny. Gwarantujemy wsparcie podczas transportu do kraju, rejestracji, ubezpieczania, tłumaczenia dokumentów.
Ponadto dla nawiązujących współpracę z Horizon Air Services przygotowaliśmy szereg udogodnień, które sprawią, że użytkowanie śmigłowca będzie czystą przyjemnością. Dysponujemy doskonale utrzymanym, oświetlonym lądowiskiem, hangarem, zapleczem biurowym, salą wykładową oraz hotelem.
Nasze wsparcie logistyczne obejmuje również fachową pomoc przy zakupie sprzętu i akcesoriów przydatnych, a często wręcz niezbędnych, podczas pilotażu. Cały proces związany z zakupem, użytkowaniem i serwisowaniem śmigłowca organizujemy w sposób jak najmniej kłopotliwy dla naszych Klientów. Nic dziwnego, że grono osób i firm zadowolonych z usług Horizon Air Services stale się powiększa.